بگو خمینی گفته باید مرتب به دانشگاه بروی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



بگو خمینی گفته باید مرتب به دانشگاه بروی
نویسنده : حامد یعقوبی
تاریخ : یک شنبه 18 اسفند 1392

روزی از دانشگاه به خانه آمدم. مستقیم رفتم خدمت آقا.
سر و وضع مرتبی نداشتم.هم لباس هایم سیاه بود و هم کفش هایم خاکی.

امام همان طور که در حیاط قدم می زدند،اخمی کردند و از من پرسیدند:
چرا با این قیافه به دانشگاه می روی؟

به شوخی گفتم:
در دانشگاه جمهوری اسلامی تان با وضعی بهتر از این نمی شود رفت.

گفتند:
تو دو گناه کردی!
یکی اینکه ریا کار هستی و می خواهی بگویی که من آنقدر استطاعت
مالی ندارم که یک جفت کفش بخرم،
گناه دیگر تو بی نظمی است که خلاف شرع وقانون است.
 
گفتم:
اگر بخواهم با سر و وضع مرتب تری به دانشگاه بروم شاید از من ایراد بگیرند.

امام گفتند:
اگر خواستند ایراد بگیرند، بگو خمینی گفته باید مرتب به دانشگاه بروی.

پ.ن۱: از کتاب زندگی به سبک روح الله ،علی اکبر سبزیان، ص ۸۳
پ.ن۲: ظاهر آراسته اگر برای همه سلیقه است برای مومن وظیفه ست!
 
 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دختر نویسنده در تاریخ : 1393/1/8/5 - - گفته است :
منم از این جور داستانا خیلی دوس دارم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین منجی...آخرین یار♥ و آدرس akharinyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 248

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 16
:: بازدید هفته : 15
:: بازدید ماه : 2170
:: بازدید سال : 5162
:: بازدید کلی : 310741

RSS

Powered By
loxblog.Com